ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring 


قیمت : 240000 تومان


برند : Europen


پستی ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring 


قیمت ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring


 


نقد و بررسی تخصصی

با ست «رینگ» (Ring) می‌توانید لذت نوشتن با سه نوشت‌افزار مختلف را تجربه کنید. خودکار، روان‌نویس و خودنویس این ست با بدنه‌ی محکم خود، مدت‌ زیادی به شما در نوشتن کمک می‌کنند و با کمک گیره‌ای که آن‌ها را به جیبتان وصل می‌کند، به همراهی همیشگی برایتان تبدیل می‌شوند. نوک فلزی نوشت‌افزارهای رینگ «یوروپن» (Europen) خطوطی با ضخامت متوسط را روی کاغذ ترسیم و با حرکت روان خود نوشتن را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

ست نوشت‌افزار یوروپن مدل Ring


 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


با هدیه‌دادن «ست خودکار، روان‌نویس و خودنویس Ring» می‌توانید یادگاری کاربردی و متفاوتی از خود به ‌جا بگذارید. هر سه عضو این ست مدت‌های مدید به شما وفادارند و کمک می‌کنند از نوشتن با انواع مختلف نوشت‌افزار لذت ببرید. خودکار، روان‌نویس و خودنویس Ring دارای بدنه‌ی فلزی هستند. این بدنه دوام خوبی دارد و با گذشت زمان، در ظاهر آن تغییر زیادی ایجاد نخواهد شد. نوک فلزی هر سه نوشت‌افزار از دیگر ویژگی‌هایی است که آن‌ها را به نوشت‌افزارهایی وفادار تبدیل می‌کند. درپوش خودنویس و روان‌نویس و قسمت بالایی خودکار از فلز ساخته شده و روی آن گیره‌ای قرار گرفته است که آن‌ها را به جیب شما وصل می‌کند. این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد تا بتواند هرکدام از آن‌ها را همیشه همراه خود داشته باشد. ازآنجاکه خودکار رینگ به‌صورت پیچی باز و بسته می‌شود، کافی است قبل از قراردادن آن در جیب لباس یا کیفتان، با یک چرخش کوچک، نوک را داخل بدنه پنهان کنید تا بابت کثیف‌شدنشان نگرانی نداشته باشید. زمانی‌که جوهر هر یک از این سه نوشت‌افزار تمام شد، لازم نیست نگران باشید؛ چراکه همه‌ی آن‌ها به‌سادگی قابل‌شارژند. به این صورت که برای شارژکردن خودنویس می‌توانید پمپ داخل آن را با جوهر شیشه‌ای پر کنید یا از یک کارتریج جوهر استفاده کنید. جوهر روان‌نویس و خودکار هم به‌سادگی و با یک تعویض کارتریج شارژ می‌شود. نوکی که جوهر این نوشت‌افزارها را به کاغذ منتقل می‌کند، قادر است خطوطی با ضخامت متوسط ترسیم کند و به نوشته‌ی شما ظاهری جذاب بدهد. خودکار، روان‌نویس و خودنویس رینگ در جعبه‌ای شکیل قرار گرفته‌اند و به همین دلیل می‌توانند به‌عنوان هدیه‌ای برازنده، به عزیزانتان تقدیم شوند. ست رینگ با داشتن نوشت‌افزارهای مناسب و به دلیل برند معتبر و دوام طولانی‌اش، انتخابی خوب برای افراد علاقه‌مند به نوشتن است. نوشت‌افزارهای این ست با ظاهر ساده و قرارگرفتن در یک جعبه‌ی کادویی، هدیه‌ی مناسبی برای افراد مهم زندگی‌تان خواهند بود.


 



تصاویر بیشتر


 



ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring
ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring
ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring
ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring
ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring


 


 


ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring ارزان , ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring با قیمت ارزان , Europen ارزان , Europen با قیمت ارزان , پستی ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring , اینترنتی ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring, ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring با قیمت 240000 , ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring فقط 240000 , Europen ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring , Europen با قیمت 240000,kharid ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring, gheymat ست نوشت افزار یوروپن مدل Ring  


همیشه بیا یوروپن ,افزار ,نوشت ,ring ,روان‌نویس ,خودنویس ,افزار یوروپن ,نوشت افزار ,خودکار، روان‌نویس ,مشاهده جزئیات ,ring ,نوشت افزار یوروپن ,مشاهده جز? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ملک اجاره ای هر چی که بخوای گلچین مطالب 96 دانلود برای شما کارخانه ایزوگام دلیجان -09128663820 -08644433820 emmanuelyljablf2 netz فروشگاه دوربین مداربسته رستا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.