روسی یکی از محبوب ترین زبانهای روی زمین است. هر کسی حداقل یک بار در طول زندگی خود این زبان زیبا و ملودیک را شنیده است و به دلیل حضور در فرهنگ پاپ ، تشخیص آن بسیار آسان است. برای تحصیل در روسیه آموختن این زبان می‌تواند در هزینه‌های جانبی شما کم نماید، همچنین زندگی بهتری را در کشور روسیه سپری خواهید کرد.

تقریباً در سراسر جهان 265 میلیون نفر صحبت می کنند که 154 میلیون نفر از آنها مادری روسی هستند و روسی را به عنوان هفتمین زبان مکالمه در سطح جهان و دومین زبان محبوب در اینترنت تشکیل می دهد. روسی یک زبان رسمی در روسیه ، بلاروس ، قرقیزستان و قزاقستان است و در بسیاری از کشورهای شوروی سابق مانند ارمنستان ، جمهوری آذربایجان ، استونی ، مولداوی ، تاجیکستان و اوکراین به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

 

آموزش زبان روسی

اگر به هر جای اروپای شرقی سفر کنید ، فقط با دانستن زبان اصلی روسی در منطقه شکوفا خواهید بود ، زیرا بسیاری از زبانهای این کشورها از خانواده زبان اسلاویایی هستند.

زبان روسی موضوعی محبوب در بسیاری از دانشگاه های بین المللی است ، گرچه تحصیل دروس دیگر به زبان روسی می تواند چالش برانگیز و بعضا غیرممکن باشد! برنامه هایی مانند Erasmus     + فرصتی را برای دانشجویان روسی زبان فراهم می کند تا در خارج از کشور تحصیل کنند ، در دانشگاه هایی که تمام برنامه ها را بدون توجه به رشته به زبان روسی ارائه می دهند.

 

تحصیل به زبان روسی در اروپا

بسیاری از کشورها پس از اتحاد جماهیر شوروی توافق هایی را با دولت روسیه در جهان دانشگاهی حفظ می کنند. به عنوان مثال ، دانشگاه بلاروس و روسیه بیش از 50 سال پیش به عنوان نتیجه همکاری دولت روسیه و بلاروس تأسیس شد.

BRU    در زمینه های سیستماتیک متمرکز است و از زمان تأسیس تاکنون به یک مجموعه مهم علمی و آموزشی تبدیل شده است. این موسسه دانشجویان خود را با تجربه یادگیری زبان روسی کاملاً در تمام سطوح آموزش عالی مجهز می کند. BRU به ایجاد آزمایشگاه های علمی و صنعتی که همکاری نزدیک بین آموزش عالی و صنعت را ارائه می دهند ، ادامه می دهد.

 

یکی از مقصد های منحصر به فرد که می توانید آموزش زبان روسی را دریافت کنید ، فرانسه است! دانشگاه فرانسه و روسیه در سال 2016 به عنوان نتیجه همکاری اقتصادی فرانسه و روسیه تأسیس شد. این موسسه دارای دو دانشگاه - یکی در مسکو و دیگری در نیس. دانشگاه فرانسه و روسیه برنامه های متنوعی از جمله لیسانس ، کارشناسی ارشد و سطوح مختلف حرفه ای را معرفی کرده است. همه دوره ها از نظر اقتصادی ، قانونی و یا ی گرایش دارند.

 

تحصیل به زبان روسی در آسیا

در آسیای میانه و قفقاز می توان دانشگاه های زیادی را یافت که کل برنامه های خود را به زبان روسی اجرا کنند. به عنوان مثال ، در ارمنستان ، یکی از برجسته ترین موسسات آموزشی در کشور ، دانشگاه روسی-ارمنستان است. RAU یک دانشگاه بین دولتی است که تحت اقتدار مشترک فدراسیون روسیه و ارمنستان فعالیت می کند.

RAU در هشت برنامه زیر تخصص دارد: اقتصاد و تجارت ، حقوق و ت ، ریاضیات ، علوم رایانه ، رسانه و علوم انسانی. این دانشگاه از دانشجویان در تمام سطوح آموزش عالی استقبال می کند. هنگام فارغ التحصیلی ، دانشجویان دو دیپلم دریافت می کنند، یکی به زبان ارمنی و دیگری به زبان روسی.

نمونه دیگر یک موسسه آموزشی با روسی ارتقاء یافته ، دانشگاه اسلاوجی قرقیز و روسیه در بیشکک است. این دانشگاه توسط دو دولت روسیه و قرقیزستان اداره می شود و یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب می شود.

این مؤسسه 27 ساله با همکاری جمهوری قرقیزستان و فدراسیون روسیه تأسیس شده و به هزاران دانش آموز آموزش می دهد. عملکرد KRSU در یک سیستم چند سطحی ارائه برنامه های آموزشی از جمله کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد ، دکتری ، متخصصان ، مطالعات بالینی ، تحصیلات تکمیلی و کارورزی است. این دانشگاه در هشت رشته زیر تخصص دارد: اقتصاد ، علوم طبیعی و مهندسی ، حقوق ، علوم انسانی ، روابط بین الملل ، پزشکی ، معماری و طراحی.

 

تحصیل به زبان روسی در آفریقا

برای داشتن یک تجربه فراموش نشدنی هنگام یادگیری در زبان روسی ، در دانشگاه روسی مصر در قاهره تحصیل کنید! از زمان تأسیس این موسسه در سال 2006 ، صدها دانشجو از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

این دانشگاه با همکاری هفت دانشگاه برتر روسیه تأسیس شده است. ERU بالاترین استاندارد برنامه های دانشگاهی مهندسی مانند مهندسی معماری ، مهندسی ساخت و ساز ، مهندسی مخابرات و مهندسی مکاترونیک و رباتیک را ارائه می دهد. در آینده ، ERU می خواهد برنامه هایی با محوریت انرژی های تجدید پذیر و انرژی هسته ای را معرفی کند.

فرصت های زیادی برای اخذ مدرک تحصیلی خارج از فدراسیون روسیه وجود دارد و هنوز هم می توانید یک آموزش به زبان روسی دریافت کنید. این فقط نوک کوه یخ است - خیلی از دانشگاه های عالی روسیه برای کشف وجود دارد!

 

به همه دوستداران زبان روسی که مشتاقانه منتظر ماجراجویی تحصیل در خارج از کشور هستند، (موفق باشید)!


تحصیل در ایتالیا | فرداد دانش روسی ,زبان ,دانشگاه ,روسیه ,تحصیل ,برنامه ,زبان روسی ,کارشناسی ارشد ,فدراسیون روسیه ,روسیه تأسیس ,آموزش عالی ,عنوان نتیجه همکاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Beat Record Co همه چی موجوده نمره ها داعش گرافیک،هنر دیجیتال،طراحی جدید های روز ذِهـنِ یهِ کآرتـن خـوآب جعبه سازان