باغ تالارها مکانی مناسب برای برگزاری جشن ها و مهمانی های بزرگ هستند. مدیریت مراسم در این تالارها ساده تر است. فضای بزرگ تالار، امکان پذیرایی از مهمان ها را فراهم می کند. محوطه تالار نیز جهت پذیرایی در هوای بهاری ایده آل است. مدیریت این اماکن با طراحی چمن مصنوعی باغ تالار ، فضا را سبز و دیدنی تر کرده اند. به خصوص در مراسم عروسی این محوطه همیشه سبز، محل مناسبی برای گرفتن عکس های یادگاری است. آیا می دانید چرا مدیریت تالارها از چمن مصنوعی استفاده می کنند؟

آیا چمن مصنوعی باغ تالار خیلی مصنوعی نیست؟!

از نظر ساختار این چمن واقعا مصنوعی است و تفاوت زیادی با گیاه طبیعی دارد. اما اگر منظورتان از لحاظ شکل ظاهری باشد، موضوع فرق دارد. این محصول نوعی پلیمر پلاستیکی است و همین موضوع موجب شده تا برخی از افراد در مورد آن دچار تردید شوند. چمن های مصنوعی جدید دارای ظاهری بسیار طبیعی هستند و از فاصله چند متری فرقی با چمن طبیعی ندارند. تا زمانی که به سطح چمن دست نزنید متوجه مصنوعی بودن الیاف نخواهید شد. البته همه محصولات موجود در بازار به یک کیفیت تولید نشده اند. موقع به جنس الیاف و نوع کاربری محصول توجه کنید.

به طور کلی انواع چمن مصنوعی موجود در بازار را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

  • الف- چمن مصنوعی ورزشی
  • ب- چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی ورزشی چیست؟

این محصول مناسب زمین های ورزشی تولید شده و برای نصب در فضای باز ایده آل است. ساختار بافت الیاف، تراکم نخ و میزان بلندی و کوتاهی چمن ورزشی بر اساس کاربرد مشخص می شود. چمن مصنوعی زمین فوتبال، بسکتبال، چمن دو رنگ دو و میدانی، زمین چمن گلف، تنیس و …. همگی از همین نوع هستند. نصب چمن مصنوعی ورزشی در سالن های بدنسازی نیز رایج است.

منبع : چمن مصنوعی باغ تالار


دکوراسیون داخلی گامان تزیین جاوید مصنوعی ,ورزشی ,زمین ,محصول ,طبیعی ,تالار ,مصنوعی ورزشی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی (ع) زرنه مجموعه هیراد رایان افزار تعمیرات فرش ماشینی 700 شانه abirPubli بلیط قطار فدک