بند سنگ اونیکس مدل 03 


قیمت : 3900 تومان


برند : Miscellaneous


پستی بند سنگ اونیکس مدل 03 


قیمت بند سنگ اونیکس مدل 03 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



بند سنگ اونیکس مدل 03


 



 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


سنگ اونیکس یا عقیق سیاه به قطر 8 میلیمتر ؛ همانطور که از اسمش پیداست یک سنگ زینتی خاص و البته پر طرفدار به رنگ سیاه است.
سنگ اونیکس به خاطر رنگ خاص و کنتراستی که با طلا و حتی سایر سنگ‌ها ایجاد میکند، همیشه یکی از گزینه های خوب و انتخاب های اول جواهر ساز ها برای کارای فاخر به شمار میرود و جز اون دسته از سنگ‌های زینتی هست که هم به شکل مات و هم به شکل براق در دسترس است.
اونیکس از جمله سنگ‌هایی ست که قدمت استفاده از ان به عنوان سنگ زینتی به زمان های خیلی دور و دوره امپراطوری یونان برمیگردد که البته خود کلمه اونیکس هم از زبان یونان باستان گرفته شده که به معنی پنجه یا ناخن است.
به علاوه مردم معتقد هستند که این سنگ خواص و تأثیرات مثبت روی بدن دارد از جمله دفع چشم زخم و انرژی‌های منفی و همچنین افزایش اعتماد به نفس.


 



تصاویر بیشتر


 



بند سنگ اونیکس مدل 03




 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


بند سنگ اونیکس مدل 03 ارزان , بند سنگ اونیکس مدل 03 با قیمت ارزان , Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , پستی بند سنگ اونیکس مدل 03 , اینترنتی بند سنگ اونیکس مدل 03, بند سنگ اونیکس مدل 03 با قیمت 3900 , بند سنگ اونیکس مدل 03 فقط 3900 , Miscellaneous بند سنگ اونیکس مدل 03 , Miscellaneous با قیمت 3900,kharid بند سنگ اونیکس مدل 03, gheymat بند سنگ اونیکس مدل 03  


هر چی که بخوای اونیکس ,ارزان ,قیمت ,miscellaneous ,زینتی ,نمایید ,مشاهده جزئیات , miscellaneous ,کالا کلیک ,کلیک نمایید ,جزئیات محصول ,مشاهده جزئیات محصول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تجهیزات پزشکی خودکار سبز | خودکار سلامتی فن پیج ماکان بند دانش شیمی کمند تراول فروشگاه اینترنتی Basetweb